کاشت مو ، عمل بینی ، زیبایی

مقاله های آموزشی کاشت مو ، عمل بینی ، زیبایی

کاشت مو ، عمل بینی ، زیبایی

مقاله های آموزشی کاشت مو ، عمل بینی ، زیبایی

راه هایی برای جلوگیری از ریزش مو

عنوان : درمان ریزش مو و کاشت مو به سادگی

امروزه یکی از مشکلات انسانها حفظ اعتماد به نفس و ارتقای آن است زیرا انسان ذاتا و فطرتا به فکر حاضرشدن در جوامع گوناگون و برقراری روابط با همنوعان خود است. حال یکی از مهمترین ارکان حفظ و ارتقای اعتماد به نفس ظاهر انسان است.

خیلی از ما انسانها شاید به ظاهر خود بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دهیم بطوریکه حاضریم ثانیه ها یا دقایق و یا حتی ساعت های متوالی وقت خود را صرف اراستگی و ارتقای ظاهر خود کنیم. زمانیکه حرف از اراستگی و ظاهر مشود ناخود اکاه فکو و ذهن هر انسانی به سمت مو میرود و این نشان دهنده این است که مو اهمیت به سزایی در ظاهر انسان دارد.

متاسفانه بد داستان از این نقطه شروع میشود که فرد حس کند موهایش ریزش پیدا کرده و زمانیکه جلوی اینه میرود روز به روز کم پشت شدن و ریزش موهای خود را نظاره گر باشد.

 ریزش مو در آقایان:

معمولا اقایان بعد از متوجه شدن ریزش موهایشان در ابتدا واکنش و عکس العمل خاصی از خود بروز و نشان نمیدهند اما با دیدن ریزش بیش از پیش بیشتر موهایشان به پزشک مراجعه میکنند و بعد از مصرف محلول ها قرص ها و .... مختلف متوجه میشوند که این روشها کاملا بی فایده است . 

بعد سرچ و کلی جستجو و تحقیق اقایان محترم به مراکز مختلف کاشت مو و ترمیم مو سر میزنند که با کاشت مو و ترمیم مو مشکل ریزش موی خود را حل و فصل کنند.

کاشت مو و ترمیم مو روشهای مختلف و متعددی دارند بعنوان مثال : کاشت مو به روش FIT و کاشت مو به روش FUT که امروزه در دنیا منسوخ شده است اما در مراکز مختلف ازین روش های سنتی و قدیمی استفاده میکنند که مضرات ان خیلی بیشتر از سود ان است.

جدیدترین و به روز ترین روش کاشت مو ، کاشت مو به روش SUT است که ب دلیل به روز بودن این روش با ظرافت بالا موها را از ناحیه دهنده برداشت و در ناحیه گیرنده کاشت میکند که تراکم بالای مو از فاکتورهای مهم این روش بشمار می رود.

متاسفانه در بخش ترمیم مو یکی از بزرگترین مشکلات فعالیت موسسات و مراکز بدون مجوز است که اعتماد افراد را به این امر مهم سلب کرده است.

منبع: عمل بینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.